lördag 31 mars 2012

Tre bilder



Tre bilder var det enda jag fick ihop från i torsdags. Jag har blivit så dålig på att fota. Jag litar alltid på att mina roomies ska ta alla bilder, och det gör dom visserligen, men det är inte så att jag använder dom. Att jag kopierar bilder ifrån mina bästa vänners facebook och använder i min blogg, det är helt i sin ordning. Men tänk om jag skulle börja ta bilder från folk jag knappt träffat nån gång och använda i min blogg...?

Anyway, ikväll kl 12 ska jag möta min syster på busshållplatsen här i SB! Helt galet att hon ska vara här med mig i 16 dagar. Hoppas verkligen att vi får bättre väder snart, så vi kan jobba på våra brännor. Helgen som kommer ska vi spendera i Hollywood, och det kommer bli grymt.

Nu ska jag ge mig ut och gå i typ 2 timmar tror jag, efter allt som vi åt igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar