söndag 25 mars 2012

Lika som bär huh?






Bilden på mig är tagen för ca 2 år sen när jag var i Spanien. Jag tycker att jag ser ut som en ekorre när jag gör den minen.
Vi fick göra ett litet personlighets test i en marketingkurs, som tydligen stämmer till över 90 %. Mitt resultat blev:
Jag är: Glad, vacker och uppiggande.
Hur andra ser mig: kärleksfull, mysig och tycker om närhet.
Min sexualitet: Sprudlande, varm och lekfull
Min känsla inför döden: "Locked up"
Jag vet inte riktigt hur jag ska definera den sista känslan jag har av att känna mig instängd. Frågan som avgjorde hur jag känner inför döden var: "Tänk att du sitter på en vit soffa, i ett vitt rum, med vita gardiner, vita mattor, vitt överallt. Hur känner du dig?" Mitt svar blev alltså "locked up"
Haha, vet inte varför jag delar med mig av detta personlighets test, jag är ganska uttråkad.
Jag vaknade upp till ett regnigt SB, tydligen ska spring break inte bjuda på det bästa vädret.

1 kommentar:

  1. Spännande! Kan du inte dela med dig av resten av frågorna?
    Vad mysigt du verkar ha det btw. :)

    SvaraRadera