söndag 18 mars 2012

dagen efter















Igår blev riktigt bra! Vi dekorerade hela lägenheten med massa grönt pynt och förberedde gröna välkomstdrinkar. Jag har inte så mycket bilder, men sanna och filippa har fler, så jag ska sno deras sen och lägga upp.
Vi var ca 20 som åt, tacos, som smakade som hemma. Sen kom de en massa random pers, så hela lägenheten va fylld av folk vilket var sjukt kul, om man hade deltagit på festen vill säga. Inte ligga instängd i sitt rum i typ en timme eller så för att man har druckit för mycket. Men det var riktigt kul! Det vi minns.
Idag städade vi hela morgonen och det var inte lite att göra. Totalt stopp i vasken, som sebbe fixade. Kung.

Jag har ingen ork att skriva, för jag är så mätt efter min halfbaked. Det blir film i sängen hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar