måndag 12 mars 2012

Halvvägs?

Jag tror faktiskt att denna vecka är veckan som tar oss halvvägs genom terminen. Nästa tors är det springbreak och ALLA har planer förutom jag, sanna och filippa. Det blir nog en spontan trip till LA eller liknande, det löser sig. Nu ska jag snart gå iväg till skolan och skriva ut alla mina tre läxor till alla lektioner idag. Jag har varit trött i en veckas tid. Det känns som att sömnen aldrig kommer ikapp? Igår natt så blev det förresten sommartid här i USA, så just nu så är jag bara 8 h bakom er.

Efter måndagen så är det i stort sett ingenting mer för mig i skolan denhär veckan, förutom ett midterm exam på onsdag, men alltså, vi får ju ha med oss boken och alla anteckningar, så det räcker om jag har halvkoll innan jag går dit och det har jag redan pga att jag inte har missat en enda lektion, så jag har varit med på alla föreläsningar.

Tja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar