torsdag 1 mars 2012

Mina två favoritsaker just nu


Sitter vid frukostbordet med mina två favoriter, den stora fyllda kaffekoppen och mina underbara nya shorts. Köpte ett par i marinblått också och de är ju egentligen running shorts, men jag tänker ha dom när som helst. Det måste jag säga är en utav dom sakerna jag verkligen älskar mest med Kalifornien. Du kan ta på dig i princip vad som helst och du kommer inte få några blickar som säger "Vad fan har du på dig" (vilket händer ofta i Sverige, där du blir granskad ifrån topp till tå för vad du har på dig). Jag mixar lite hur jag vill känns det som, och det är jätte roligt.

Vaknade utvilad och ska ta mig ut på en vända snart. Sebbe har tidig morgonlektion och tjejerna snusar nog fortfarande, men jag är uppe med tuppen fast jag börjar kl 1, som vanligt!

På söndag är det bara 4 veckor kvar tills min älskade och så saknade lillasyster kommer hit! SOM jag längtar! Jag är absolut inte van vid att gå såhär länge utan att prata med henne. Mathilda är en unik själ och den Enda jag lyssnar på när det gäller rådgivning. Hon har funnits för mig många gånger och nu är det min tur att ge tillbaka. Lilltjejen, jag saknar våra kladdkaka -, marabou 200 grams -, kak - kvällar, med film eller bara massa prat vid köksbordet.
Vi ses snart! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar