fredag 16 mars 2012

Shopping Spree



Idag har jag shoppat. Igen. Fast jag inte skulle? Fast vem säger egentligen att jag inte ska? Jag har ju pengar, sparat. Och dom gör mer nytta i form av nödvändiga kläder, skor osv än på ett konto. Rätt?
Jag gick lös inne på "Vickan" (victoria secret haha) och var påväg att köpa 2 bh och 3 trosor men köpte bara en bh och 3 trosor. (sparade lite där) sen köpte jag ett par jeans, 3 nagellack på american apperel (som ska hålla färgen i 2 veckor, upp till bevis) ett grönt linne till festen imorn och en massa dekorationer och saker till morgondagens fest!
Igår köpte jag även ett par låga vita converse för 350 svenska, betydligt billigare än hemma i Sverige (sparade lite där)
Vi åt lunch på cpk, en cobbsalad, den är så god. Sen gick vi in på worldmarket, där de finns massa gott godis. Jag köpte godis till på söndag. Hur tror ni det gick? ett paket choklad borta redan. suck. vad hände med karaktären?

Jag sov jättelite inatt så jag funderar på att sova middag nu. Sätta på nån film på datorn och vila lite blir det iaf.

Heeey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar