onsdag 7 mars 2012

Dream big and travel often


Första bilden är hemifrån, taget i min lägenhet, innan jag skulle iväg och hälsa på carro i sthlm över en kväll. Det var i somras och jag hade semester.
Den andra är ett enormt bra budskap, skrivet i sand, troligtvis nära ett vackert hav. Det symboliserar för mig två saker i en bild. DREAM BIG! Och Travel Often. Det behöver inte vara en resa långt bort alla gånger. Bara att ta sig till en annan stad för miljöombyte är en resa i sig.

Här i Usa är det inte svårt att "dream big". Jag dagdrömmer långt över realistiska saker men det är så skönt att göra det! För även om det kan kännas orealistiskt och svårt att uppnå, så är det möjligt. Det är klart att jag kan, om någon annan människa kan! Alla kan!

Jag är jätte förkyld btw. Ska försöka dra mig till skolan för 2 marketinglektioner. Tur för mig att båda är i samma klassrum och precis efter varandra så jag kan sitta kvar på samma ställe och bara lyssna, i 3 h. Just det, jag måste upp på "scenen" en gång för att visa våra introduction video i customer service. Det ska jag nog klara!

Nu blir det family guy och frukost i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar