fredag 23 mars 2012

Victoria Secret giftcards


Vilken affärsidé Victoria Secret jobbar med för tillfället. De senaste ca 2 veckorna så har butiken delat ut presentkort till alla som handlar (På dessa finns ett garanterat värde utav 10 dollar men det kan också vara 50, 100 eller 500 dollar på det) Dessa gäller under hela April.
Jag som ändå ser mig själv som en ganska smart konsument, har handlat på victoria secret 4 gånger den senaste veckan (sen jag fick reda på detta) bara för att få flera presentkort, så att jag kan gå dit och handla ännu mer sen i april!
Jag har alltså just nu ett garanterat värde på 40 dollar, men jag vet att det gömmer sig mer på mina kort. Jag vet också att jag kommer säkert att gå dit 2-3 gånger till för att samla på mig mer kort.
Snacka om bra affärsidé! Jag är imponerad, för jag är ganska säker på att det är gaaaanska många fler tjejer än jag som tänker såhär! Jag längtar redan efter att få shoppa loss där inne igen, för de har nämligen helt rätt storlekar, hemma i sverige kan jag knappt handla bh någonstans, det är jättetråkigt.
Även om det kostar mer så är det helt klart värt det. Lotions, parfymer, bodymists osv är billigt inne på Victoria Secret men en bh däremot kostar ca 60 dollar.

Idag är första dagen på springbreak och det firades men sallad och 4 (!) glas vin på sandbar med älskade Filippa. Springbreak för min del är bara avkoppling och uppladdning inför min systers ankomst, vi ska göra våra små trips då!

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar