onsdag 14 mars 2012

me and my birdie

Okej, Filippa tycker att min fågel ska heta: "Swaaalliie" (uttala: suääääälllliiii) Hmmm..
Jag ska fundera på ett annat namn tror jag! Nu är det helg för mig, efter en inspirerande föreläsning utav Meg Barbour, och sedan ett midterm efter det. Midterm provet var lite svårare än jag hade trott, men jag hoppas på det bästa. Har fortfarande fått bara A på alla test i alla klasser.
Jag hade förresten ett möte med min engelska lärare igår som sa att jag ligger bra till, att jag kommer att få ett pass på hennes klass. (Engelska 100 writing som är min engelska, är en pass/no pass class, vilket innebär att man antingen blir godkänd eller inte. Inga betyg alltså, och den kursen kommer inte att påverka mitt GPA, och GPA är den genomsnittliga siffran ifrån dina betyg i alla kurser. phuu)

Just det! Cheerleading outfiten i måndags! Haha, vi ska delta i fashionshowen i 2 av mina marketing klasser och i den första så kommer vi klä oss under temat: beach. I den andra klassen så är temat: Hopes and Dreams. Där ska jag och mina härliga gruppmedlemmar Rachel och Jonas klä oss i något som vi alltid har drömt om att vara! Rachel valde pilot, Jonas valde motocross proffs (typ) och jag då, valde cheerleader! I kornblå minikjol och matchande top, med pompoms i amerikanska flaggans färger! Haha, håll utkik efter bilder runt den sista april.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar