tisdag 6 mars 2012

Happy

Sitter på sängen med min lilla glada boll på huvudet och har precis ätit kalkonbiffar i tomatsås med broccoli spenat och avocado. Jag har såna frysta biffar, 8 st för 9 dollar. Helt ok för 4 måltider. Dom är jättegoda.
Förkylningen känns lite bättre nu efter att jag sovit bort hela eftermiddagen.
Imorgon är jag bjuden på födelsedagsfest på Sand Bar och jag vill verkligen gå dit, bara jag inte mår sämre. För jag vill inte missa mina klasser imorgon heller, vi kommer nog att få info om midterms.

Jag och Filli måste hitta något slags förråd eller liknande att hyra där vi kan lämna grejer över sommaren, typ våra madrasser osv. Om någon här i SB vet något sådant, så får ni mer än gärna tipsa!

Nu ska jag se på ett nytt avsnitt av pretty little liars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar