tisdag 13 mars 2012

The tattoo!




Resultatet av min spontana tatuering som gjordes idag! Han som gjorde den höll på i ca 1 h och han improviserade längs vägen, vilken jag glatt lät honom göra! Det känns superkul, och jag är jättenöjd! MEN, som med mina andra två tatueringar så har jag "första 24 h ångesten", när jag tänker på att den kommer sitta där resten av mitt liv osv. Men jag vet att det går över imorgon! Idag är en perfekt dag, jag har varit så lycklig hela dagen. Tack vare alla underbara människor här, mina härliga klasser, toppenlärare, underbart väder, BÄSTA roomiesarna och en superkul fest att se fram emot på lördag tillsammans med grymma människor!

Nu ska jag fixa lite mat och läsa igenom 6 kapitel inför mitt midterm imorgon, sen är det helg för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar