måndag 2 april 2012

Maybe not that active

Min syster anlände till SB i lördags natt kl 12.40. Jag var på fest och gjorde en avstickare för att åka och hämta henne, bädda ner henne i sängen, och fortsätta festa. Lördagen va en grymt rolig kväll. Igår var det äntligen fint väder och vi solade hela dagen tills jag tog med mig mathilda och gick upp till rachel för att göra en video. Vi åkte upp till ett jättefint ställe och spelade in, Mathilda höll i kameran.

Idag har vi varit ute och gått längs stranden i typ 80 min, och nu sitter vi och äter frukost. Vädret är strålande och jag måste till skolan mellan 2 och 9. På torsdag åker vi iaf till Hollywood och spenderar helgen, ska bli så najs.
Jag kommer säkert inte att blogga lika aktivt nu när hon är här i 2 veckor..men håll ut, för jag kommer tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar