måndag 26 mars 2012

welcome tan

När man har en grundfärg så är det lättare att få ny färg. Efter 2 h med gåshud på stranden (ensam på hela stranden btw) så har jag fått lite ny färg på kroppen. Såhär tänker jag fortsätta tills på torsdag när det riktiga varma vädret kommer.
Jag skypade med min syster och ja, vad ska man säga, kärlek.
Dehär två dagarna när jag har varit ensam hemma så har jag satt på musik på högsta volym, hoppat och skuttat runt som en crazy person för att jag är så lycklig. Är detta normalt??
Imorgon kommer mina två bikinis jag har beställt från vickan, en jätterosa och en zebra mönstrad. (jag lovar att jag är ironisk när jag använder "vickan") och igår gjorde jag en ny beställning därifrån, 2 krämer och en lip plumper. Det betyder alltsååå: 2 till p-kort! Så när 1 april kommer så har jag 6 st "secret cards" med minst 10 dollar på varje. Jag tror jag kommer ha mer som sagt. Längtar..

Ikväll kl 6 ska jag möta mina groupmates, för att spela in en ny video och ev redigera den också. Så jag ska alltså hoppa i min cheerleading dräkt.

Livet här är löjligt enkelt och jag är så tacksam för varje dag här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar