torsdag 15 mars 2012

Lycka utan gränser

Jag kan inte beskriva hur mycket jag Älskar mina retro shorts ifrån American Apparel! Nu har jag 3 par, och fler kommer det bli! Ni kommer inte se mig i något annat i sommar hemma i Sverige. Min matchande mapp som jag sitter med såhär på morgonkvisten är min engelska essey som jag ska skriva rent lite nu. Den ska vara inne på tisdag men jag älskar att ha saker och ting gjort så att jag kan fokusera på annat under helgen. Kan inte fatta att jag är helt ledig utan ett bekymmer i världen i 4 dagar nu. Jo, förresten, ett bekymmer har jag och det är vädret! Wtf? Det ska seriöst vara ca 13 grader och regn i 3 hela dagar! Den lilla solbränna som man lyckas bygga upp på en bra helg försvinner liksom innan man hinner bättra på den. Så jag ger er en heads up: Förvänta er ingen tokbrun Malena i juni!

Jag har förövrigt en toppenmorgon, som jag oftast har. Jag vaknar och är så lycklig i hela kroppen så att det nästan kryper i mig, helt utan anleding! Förr så var jag tvungen att ha en anledning till att känna sådan glädje, såsom nån resa att se fram emot, nån kille man gillar, shopping etc, men nu vaknar jag till en grå himmel och har läxa att göra, men är fortfarande toklycklig, för jag lever ju mitt i min dröm!
Jag vet att jag tjatar, men det är sant.

Morgonpromenad med SHM sen, ska nog ta mig bort till east beach idag, vilket är en ca 90 min promenad fram och tillbaka.
Och ja! Min fågel har 3 namn. Odette (från svanprinsessan) Filippa (underbara roomie, som kom på alla namn btw, haha. och döpte den efter sigsjälv?! ) och efternamnet fick bli Swaaliie. Odette Filippa Swaaliie. Vackert inte sant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar