torsdag 8 mars 2012

American style

Tredje natten i rad som jag sovit som en kratta. Det är konstigt, för jag har sovit bra sen jag kom hit och nu, när min förkylning behöver sömn som mest så vill kroppen inte ge mig någon sömn. Somnade vid 1 efter ännu en dags smsande med min lilla snyggamerikan. Här i USA så går killarna framåt rätt snabbt. Vi kan ta Sanna som exempel, som på den tredje daten blev tillfrågad om hon var killens girlfriend nu. 3 dater! Dom hade umgåtts i ca 10 h allt som allt. Min snyggamerikan kallar mig för babe och har bjudit mig till hans föräldrars hus i Malibu. Wooow. Så, bli inte förvånade om jag sisådär en vecka från nu är i ett relationship på facebook.

(hoppas ni känner min ironi)

Stor kopp kaffe får starta min dag torsdag, som innebär helg! Imorgon är det volleyboll turnering på east beach, alla borde gå dit och hänga. Fredagkväll kommer sen defenitivt att bjuda på fest. Den vita helgen är som bortblåst, men, varför ska man ha en vit helg egentligen? Livet är kort! Lev det.

(Btw, la ni märke till kalendern som hänger på våran vägg? Tjejer i lite kläder med jättestora silikonbröst. Man kan knappast tro att det är tre tjejer som bor här! Haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar