onsdag 14 mars 2012

Helg!




Bilder från igår, innan jag gick och gjorde min lilla fågel. Jag kom på att jag måste döpa den nu! Det ska jag tänka på under dagen.

Helg om några timmar, och sen är det 4 skoldagar kvar till spring break! Efter det kommer min syster i 16 dagar och efter det är det bara..ja, typ några veckor kvar här innan jag åker hem till Sverige igen! Sick!
Jobbar i sommar och är ledig augusti innan jag åker ner till Filippa i Helsingborg och träffar hela hennes familj, som btw verkar vara HELT fantastiska (Höjdpunkten i sommar) Sen flyger vi tillbaka tillsammans ifrån Köpenhamn. Så får vi se hur Sanna och Sebbe gör, om dom också hakar på! Vilket jag verkligen hoppas!

Idag tog jag morgonpromenad på 80 min och gick förbi Lazy Acres och köpte proteinpulvet. En stor vanilj och en stor choklad. Nu sitter jag och dricker vaniljen och den va supergod!

Nej, en dusch och lite läsning i Customer Service boken, sen är jag redo för skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar