söndag 25 mars 2012

I miss you


Mamma och Pappa. Just nu i detta ögonblick hade jag kunnat ge hur mycket som helst för att få krama om er båda! Jag saknar er så mycket.
99% av tiden så älskar jag allting med att vara här, men så dyker en lilla procenten upp och lyser med Västerås frånvaro. Min familj..
Jag vet vad det beror på. Att mina roomies är borta och jag har ätit pannkakor igen fast jag inte skulle. Därför är jag lite deppig och vill ha min pappa och mamma nära.
Alltid när jag är på besök i mina föräldrars lägenhet så tittar pappa på tv på övervåningen och mamma på undervåningen. Ändå så envisas dom med att "prata" (skrika) med varandra. Pappa ropar på mamma att hon ska cykla och handla mums. Mamma sitter med sin iphone och tittar på facebook och hör inte.
Ibland när pappa har fått sitt "nam" (godis) så tycker han att det blir äckligt efter ett tag och då kan man ibland höra ett duns i trappen. Det är pappas halvätna godispåse som han kastar iväg för att han inte vill äta mer.
Dom knäppa generna jag och mina syskon har kommer ifrån världens mest underbara människor.

1 kommentar:

  1. Va Fint!
    Jag var hos dina föräldrar i lördags, fanns en väldigt STOR godis skål där. Som tur var hade din kloka mamma förvisat mumsmonstret ner på stan. Jag passade på och ta hans plats. Jag levererade! tryckte mer godis än din pappa hade klarat av. Tyvärr..
    Låter som du har det härligt Malena, passa på att njut, Västerås finns kvar och är sig likt!

    Kram Ylva

    SvaraRadera