söndag 11 mars 2012

I know one thing for sure.


And that thing is: You never know what is going to happen next.

Idag har det varit så mycket plugg i denna lägenhet! På alla håll har vi suttit och gjort våra olika läxor. Jag fick nog, och gick ner på statestreet för att handla ett par american apparel shorts till. I turkos. I Love. På vägen hem sen, så handlade jag en B&J halfbaked Low Fat. Väljer man low fat så är det frozen youghurt istället för "vanlig" glass. ca 400 kalorier färre i den burken än i en vanlig också. Jag kände att den fick det bli idag.
Nu sitter jag i sängen och väntar på att Flippen och Sanni ska komma hem så vi kan se på film.
Imorgon är det marketing monday och jag ska glida in på kvälls lektionen i en turkos cheerleading outfit med pompoms i amerikanska flaggans färger. Fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar