fredag 9 mars 2012

The memories we make


Första bilden är igårkväll, hemma hos oss, när jag väntade på att Filippa skulle bli klar och vi skulle gå ner till brezza. Mina ögon lyser. Det var innan. Innan vi visste hur kvällen skulle sluta. Andra bilden är idag, dagen efter, och jag har nya minnen i min minnesbank. Varje dag skapar jag minnen här. Vissa mer speciella än andra men alla dagar är minnesvärda.
Det är det som gör att livet känns bättre här.Jag är lyckligare här.
Jag tänker skapa mina drömmars liv. Jag ska inte överanalysera och se saker ur den svåra vinkeln. Det är meningen att livet ska vara enkelt och du ska njuta utav varje dag, det gör jag.

Vi har varit på stranden idag, , sen gick vi och handlade, innan vi bara har chillat hemma. Jag har sovit en stund på eftermiddagen också och jag ska sova tidigt ikväll. Imorgon är ännu en ny dag i mitt paradis och jag är nyfiken på vad den kommer bjuda på. Den känslan gör att jag vet att jag lever mitt liv till fullo.

Fråga digsjälv, ser du fram emot din morgondag? Om inte, så är du den enda som kan ändra på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar