torsdag 1 mars 2012

Sooo not what I wanna do right now.



Jag sitter med min engelska uppsats. Den som handlar om amerikaner och deras överreaktioner osv. Vi fick tillbaka våran första draft idag och the final draft ska vara klart på tisdag, men jag känner att en så pass tråkig och jobbig sak som att skriva rent, den måste göras med en gång annars kommer jag ha ångest över den hela helgen. Plus att jag knappt känner mig ledig då jag måste sätta mig och redigera 2 st utav våra gruppvideos i marketing, en imorgon och en på lördag. Så just nu är jag lite nere, men hey, det är ju bara en helg.

Som ni förstår så blev det ingen fest ikväll utan vi satsar på imorgon istället, då hinner jag springa, sola och träffa marketing gruppen innan.
Sen, på söndag, så ska det bli hela 24 grader, så då ska jag ligga på stranden hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar