tisdag 20 mars 2012

Skrattar fram lite magmuskler


Jag sitter med Filli på starbucks uppe i Mesa. Jag smsar lite ovärda sms med min amerikan och hon pluggar. Vi har druckit varsinn medium skinny mocha och vi skrattar hela tiden. Jag har skrattat dagarna i ända sen i helgen. Jag har seriöst träningsvärk av skratt!
Filippa har drabbats av klumpeduns sjuka här i Cali. Hon spiller på sigsjälv, helst när hon har vita kläder och äter röd dipsås på Sandbar, hon tappar bestick på golvet, har ut kaffemuggar, hon snubblar på sina egna fötter ibland osv. Det är så roligt för Filippa har enligt henne själv aldrig varit klumpig i hela sitt liv. Det har växt fram tydligen.
Nu sitter hon och snörvlar också, för hon blev nyss allergisk mot något i luften. Stackarn <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar