onsdag 7 mars 2012

halfbaked is dank!

Öm hals, noll ork, sugen som fan på halfbaked. (som på amerikansk slang är dank = asgod. ) Jag har också fått höra att för att jag sover typ klockan 23 varje kväll så är jag en "in bed loser". Tänk va jag lär mig bra engelska här!
Jag gick förbi en av cafeteriorna på vägen hem och köpte med mig en large ceasar salad. Den är så god! Den är lite kryddig och kostar bara 5 dollar. Idag har jag förresten satt sprätt på pengar fast jag inte får..
en jättefin rosa victoria secret bikini, ett par slitna levis shorts från urban outfitters, en toookorange tunn tröja från forever 21, en ny parfym plus clinique kräm från sephora och sist men inte minst köpte jag massor med ägg och två paket bacon. För jag äter nu mera ägg, bacon och kaffe till frukost och det är så gott så jag längtar efter det redan.

Nu ska jag skriva rent en engelska essey och eventuellt börja på en av tre take home exams i alla tre marketingkurser som ska lämnas in på måndag. En kopp té ska jag ta också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar