torsdag 29 mars 2012

Dumma kommentarer

Igår kväll var det "fest". Vi körde lite beerpong och andra drinking games rakt över gatan innan vi gick till själva festen där vi stannade i kanske 20 min, pga att det var helt dött. Inte konstigt eftersom SB är tomt på folk.
Iaf, jag hade på mig mitt billabong linne. Som det står "Marley" på. Bob Marley alltså, på mitt linne. Jag kan inte säga att jag dyrkar bob marley men jag gillar vissa låter men framförallt: linnet var schysst, lite vintage slitet och jag gillade det, så jag köpte det. Självklart ska ett smartass påpeka mitt linne, och ifrågasätta flera gånger varför jag som "blond svensk tjej" har ett linne som det står marley på. Wtf?! Som om det skulle vara opassande. Billabong har gjort en hel serie med kläder som dom kallar "Bob Marley x Billabong". Som säljs över hela världen. Kanske borde dom bara få sälja den serien kläder på Jamiaca, eftersom nu kan ju alla blonda människor också gå omkring med marley på sina kläder.

Jag tycker det är tröttsamt. Jag köper kläder för att jag tycker att dom är schyssta. Och förresten, killen var svensk såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar