tisdag 13 mars 2012

Min nya plan

Jag ska vara singel tills jag är 30. Så jag har 4 underbara år framför mig då jag kommer att få fokusera på mig själv. Jag ska utmana mig själv. Jag vill skaffa mig en karriär och tjäna så mycket pengar så jag har i överflöd att kunna resa, ofta. Självständig är ordet som ska symbolisera hela mig. Jag ska bli mer disciplinerad. När det kommer till allt.
Jag vet också att Filippa har pratat om att hoppa fallskärm här, och det har jag sagt att jag aldrig någonsin kommer att våga göra. Jag ska nog göra det! Du måste möta dina rädslor, för det är på det sättet du vet att du lever. Jag pratade med min syster här om dagen om att vi ska åka till Las Vegas när hon kommer hit, och jag berättade om jätte billigt flyg. Mathilda vill inte gärna flyga och hon frågade mig var min flygrädsla har tagit vägen. Jag blev lite ställd av den frågan för att det kändes som att jag aldrig har haft en flygrädsla. Jag är inte rädd för att flyga. För ett halvår sedan var jag det. Det var en märklig känsla.
Därför ska jag nog ta och hoppa fallskärm. Vem tror att jag kommer göra det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar