måndag 30 april 2012

Dreams


Igår natt så drömde jag att jag fick tvillingar. Dom var så små, så vackra och i drömmen så lämnade jag över dom till mamma för att gå och jobba, men det slutade med att jag var tvungen att springa hem från jobbet till mina små tjejjor, för att jag saknade dom så otroligt mycket. Jag döpte dom till Vendela och Victoria (btw, inga namn jag någonsin skulle välja i verkliga livet, har ingen aning om var dom namnen kom ifrån)
När jag vaknade igår morse, så kände jag en sån tomhet och jag saknade mina små bebisar hela dagen. Det gjorde nästan ont i mig för att jag saknade mina drömda barn. Om jag känner en så stark känsla bara av att ha drömt om barn, då kan jag inte ens föreställa mig hur det känns att få barn och hålla i mina bebisar för första gången. Jag är nämligen säker på att jag kommer att få ett tvillingpar när jag får barn.

Thats it, nu ska jag göra klart läxan inför kvällskursen ikväll, ta en dusch och gå iväg till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar