tisdag 24 april 2012

The secret


Jag har läst böckerna The Secret och The Power. Dock har jag inte sett filmen The Secret, förrän idag! Igår när jag låg hemma och hade ångest över ett prov jag missade ni vet, så gjorde min klass inget prov utan såg The Secret istället! Och läxan till nästa vecka är att skapa en vision board. (jag har redan en som skrivbords bild på datorn, som är fylld av VS modeller (kroppen jag vill ha),  massa pengar, en lyxvilla i Malibu, Cam Gigandet (guden som spelar Volchok i  OC, så som min framtida man ska se ut liksom) och ett stort ord: SUCCESS.
Den jag ska lämna in till min lärare kanske ska vara lite mer yrkesmässig, djup och proffisionell och inte så ytlig som den jag har är, men jag gillar den jag har, jag blir glad av den, så den får ligga kvar på skrivbordet!

Jag håller på att skriva ett draft till en engelska uppsats som vi ska skriva under lektionstid, för hand, på torsdag och jag är såå glad att jag har börjat öva på den hemma, för att bara skriva inledningen tog mig säkert en halvtimme och under klasstiden så har vi bara 1 h och 15 min på oss att skriva 5 paragrafer!
Så nu ska jag fortsätta med den sen ska jag äta sushi, som jag ska leva på nu tills jag åker hem. För seriöst, 9 bitar california rolls ifrån albertsons (6 dollar) 240 kalorier! Jag kommer vara smal som en pinne när jag kommer hem.

1 kommentar:

  1. Malena, du är redan smal, du har en enormt fin kropp. Du ska vara stolt:)

    SvaraRadera