torsdag 26 april 2012

Laddar upp




Tänk att få äta den frukosten va? För mig blir det havregrynsgröt och ägg. Kaffe ska jag ha också, det var flera dagar sen jag drack det nu, för jag gillar inte att dricka något så vätskedrivande när jag är sjuk.
Jag ligger och läser igenom min essay, den som jag ska skriva i klassrummet idag, och det känns bra. Bara jag minns i stora drag vad jag ska skriva idag så kommer det gå superbra.
Efter lektionen ska jag in på international office för att att fixa lite inför hemresan och återvändandet till SB i höst, man behöver lite underskrifter osv. Sen kl 3.30 så ska jag möta en städfirma som ska tala om vad det kostar att flyttstäda vår lgh eftersom vi flyttar ut om en månad.

Vad ska jag säga, tiden flyger, och det finns ingenting vi kan göra åt den saken, bara njuta av våra sista veckor här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar