söndag 15 april 2012

I´m a mess


Rörigt i min hjärna just nu. Min perfekta bubbla börjar kännas som just det, en bubbla. Varför gör den det? Detta är en verklighet precis som vilket annan. Just eftersom jag är så himla glad och mår så bra här, så tror jag ibland att det är "för bra för att vara sant" och att bubblan kommer att spricka.

Nä, hörrni, förlåt. Jag känner att jag har skrivit en massa deppiga inlägg på senaste! Jag lovar att jag är allt annat än deppig egentligen.
Imorse var jag ute och sprang innan jag, Mathilda och Filippa la oss på stranden. Gustav kom förbi och fyllde i lite luckor från i fredags, vilket alltid är lika roligt. Han fyller år idag så vi gick och åt en födelsedagslunch med honom där han beställde sin första lagliga öl! yeey. Stället bjöd oss på en stor skål med vaniljglass, grädde och chokladsås också för att det var hans födelsedag.

Nu ikväll har jag verkligen försökt att plugga och göra en engelska essay men jag kommer ingenstans. En inledning har jag gjort, saknas bara 4 paragrafer. Jag får göra ett nytt försök nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar