söndag 29 april 2012

Panic!!





Fullt upp hela helgen så jag har inte hunnit blogga alls och kom på det nu, att jag inte har bloggat på 2 dagar!
I fredags var det decorations och rehersals hela dagen innan jag gick i showerna. Jag var cheerleader i båda showerna, och det var så himla kul! Bilder på det hela kommer senare från Filippas kamera. På kvällen blev det fest, först här hos grannen, innan vi gick upp till BV på en annan fest, och det var grymt kul Jag träffade en kille som var topp 5, eller nej, topp 3 eller nej, topp ETT snyggaste killar jag sett. Vilket jag då talade om för honom. Niklas slog rekord; fullaste snubben på en fest, ever. Festen blev avbruten av lanlorden runt 1 nångång och då gick några av oss hem hit.
Igår sen var en grym dag så jag tog med mig sebbe ner till stranden där vi mötte upp boysen och hade en skön dag. Kvällen blev chill med film och glass.
Imorse messade Chris och frågade om vi inte kunde vara med i hans film han ska göra som skolarbete och klart vi ville det! Jag och Filippa var Kims ragg som gick hem dagen efter. Senare ikväll ska vi spela lärare. Kul söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar