söndag 8 april 2012

cozy.

Ligger på madrassen, datorn i knät, i myskläder, lugn musik strömmar ur Mathildas dator och jag känner mig lika lycklig som vanligt igen.
precis just nu löd en rad i låten som spelas; "vem vet hur länge vi har varandra." Passande för mitt inlägg.
Jag försöker att alltid vara ärlig och säga vad jag tycker, tänker och känner för personer. Även om jag inte alltid gör det face to face, så försöker jag att få det ur mig via sms eller mail. Det gör att jag vet att jag alltid har gjort min del. Jag minns att jag alltid sa till mitt ex att vi aldrig fick gå och lägga oss och känna agg, utan vi skulle alltid uppskatta varandra när vi la oss. Lika så, att ofta säga hur mycket jag älskade honom, för att han alltid skulle veta, och då skulle jag känna mig trygg i att han visste om det om något skulle hända honom.

Försök att alltid låta personer veta. För att man ångrar bara det man aldrig gjorde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar