söndag 22 april 2012

Skin

Jag har inte sminkat mig en droppe på 2 dagar och det är jätteskönt. Jag älskar att vila ögonen från linserna också, så idag har det varit glasögon dag. Jag brukar faktiskt inte sminka mig om jag inte är i skolan eller på jobbet hemma. Det är kanske därför alla killar jag möter här säger att "Du KAN INTE vara 26, för du har inga rynkor!!"
Jag gillar hudvård, och min procedur att tvätta bort sminket och lägga på alla dessa olika krämer tar mig seriöst 10-15 min varje kväll. Jag har hittat min favorit, som är clinique. Tur har jag också som råkar bo i USA nu för här är det ca hälften så dyrt som hemma. (Redken också, seriöst, hemma kostar en flaska av mitt shampoo 280 kr, här kostar samma flaska ca 90 kr)
Tips till alla tjejer (som min mamma sa till mig också i unga dagar) :
Är det nånting ni ska börja med tidigt så är det ögonkrämen. Det ångrar man inte sen tydligen.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar