torsdag 5 april 2012

Hollywood

Sitter i skrivande stund på hotellet i LA. Vi bor i west hollywood och ska glida ner på hollywood blvd ikväll..eller näe, inatt! Jag sitter och chillar i sängen och lägger ut bilder medans Mathilda tvättar sitt långa blonda Rapunzel hår. Det lär ta några kvartar till så jag har lite tid över. Vi kom hit idag runt 13 efter att ha åkt flera lokalbussar hit ifrån Van Nuys. Vi gick och kollade på alla stjärnor och min beskrivning utav den upplevelsen är: Tänk att du är i alanya, ganska smutsigt och rätt varmt, med stjärnor på marken. Med andra ord, ingen big deal. Vi tog sen en sån tour där man åker runt och kollar på kända människors hus och ser utsikt över LA. Helt ok var det, men inget slår Santa Barbara i vackerhet!

Captain Morgan står och tittar på mig med hundögon så jag ska öppna honom nu.

PUSS ses


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar