torsdag 26 april 2012

alone-time (and new shorts)


Jag ligger hemma i sängen och har målat mina naglar, fransk manikyr, och det blev så fint så. Jag gick ner på stan idag och gav migsjälv lön, och passade på att smita in på urban outfitters för att hitta mina shorts som jag har drömt om sen jag kom hit. Till saken hör att jag har varit där säkert 25 gånger utan att hitta dessa shorts för alla är alltid för stora, men just idag så frågade jag en tjej som jobbade efter små storlekar, och hon gick in på lagret och kommer ut med de mest perfekt slitna, ljusa, levis 501 jeans shorts jag någonsin sett och dom är perfekta i storlek. 50 dollar, som hittat.

Jag är ensam hemma ikväll btw. Sanna och Filippa är uppe hos grannen och har ost och VIN kväll, stor betoning på vin. Sebbe är nog hos nån annan granne, och såär det jag då, som ligger i sängen och kollar på "meet joe black" som är en av de vackraste filmer jag vet. Jag vill vara pigg till imorgon när jag ska jobba och gå i fashionshowen hela dagen, och mina halsmandlar är fortfarande svullna.
Jag är faktiskt nöjd med min torsdagkväll, jag är lite av en ensamvarg då och då, jag gillar mitt eget sällskap.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar