tisdag 24 april 2012

Inte som alla andra.


Jag vaknade idag och känner mig mycket bättre i halsen och även fast det inte gör lika ont så känns det fortfarande som om halsmandlarna håller på att växa ihop i halsen.
Jag har haft problem med halsmandlarna ända sen jag var liten och har varit på mina läkare om att få operera bort dem, men det får jag ju såklart inte. Dom är tydligen nödvändiga för något.
Anyway, jag sitter i sängen och läser en bok som Mathilda lämnade kvar här, "Remember Me?" av Sophie Kinsella. Jag har en grej för tjejiga böcker, romaner. Lättläst och drömlikt.
Samma passion om inte snäppet starkare, har jag för realityserier som paradise hotel och temptation island. Och även amerikanska ungdoms serier, som Beverly Hills och Melrose Place.
Jag vet, det är pinsamt, men jag kan verkligen inte rå för det! Man gillar ju det man gillar. När jag var typ 8 år, så lekte inte jag med mina kompisar i lekparken efter skolan, jag sprang hem och gjorde mannagryns gröt, och satte mig framför tv:n och kollade på "Love Boat". Jag var inte som alla andra.

Idag ska jag gå till skolan, det ska bli underbart att få gå ut i den friska luften för första gången på 48 h.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar