onsdag 11 april 2012

hit the road

Jag köpte nya springshorts igår. De lyser också betydligt mer än på bilden och jag älskar effekten dom har på mig redan. Jag vaknade imorse och var alldeles lycklig över att få klä på mig mina nya shorts och springa. Det är verkligen en tränings boost, att köpa träningskläder som man gillar och blir glad av. Jag ska köpa nya löparskor också innan jag åker hem.
Igår var jag och Mathilda på sandbar också och åt chicken tenders, som är min största last här i SB. De ser så fruktansvärt tråkiga ut, men dom är så goda. Däremot så är det ingen bra mat, så jag ska hålla mig borta från dem. Veckorna innan vi åker hem nu, ska jag verkligen försöka att äta riktigt bra och träna mycket, och just nu är jag supertaggad.
För vi lever nämligen på yoghurt och cornflakes här. Inte den bästa dieten.

Imorgon ska jag introducera Sharkeez för Mathilda, hojta om ni vill haka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar