tisdag 1 maj 2012

You in my heart



Okej, först av allt; mitt hår! 3 nyanser av blondt och brunt. På torsdag kl 11 ska håret bli tokljust igen och jag kan knappt vänta. Pete ska få göra mirakel med mitt hår som han gjorde med Sannas. För 75 dollar. Det är ingen dålig deal!

Santa Barbara. Idag stod jag inne på starbucks och väntade på min nya favorit, skinny vanilla latte, och fick minnesbilder av dom första dagarna här, hur annorlunda allting var, hur nytt allting var. Nu kan jag inte ens tänka mig någon annan verklighet, och att jag snart ska gå omkring på Västerås gator igen, i ca 10 veckor. Sen åker vi tillbaka hit och kommer bo någon annanstans, träffa massor utav nytt folk som kommer och ska studera, så den terminen kommer att bli något helt annat den också.
2012 är ett spännande år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar