lördag 26 maj 2012

Thats right, I´m home!!


 allt vi lämnade kvar i förråd i SB + 2 fåtöljer med tillhörande fotpallar

Nicke kom förbi och sa hejdå när vi hade tömt hela lägenheten


När jag åkte till SB 4 januari så var min hembiljett bokad till den 6 juni, och jag skulle vara hemma den 7 juni. I mars bokade jag om min biljett till 24 maj, men sa det inte till någon. Så igårkväll landade jag och Sebbe på arlanda. Imorse så åkte jag med min syster och hennes man hem till mina föräldrar, klev in genom dörren och överraskade dom. Det var jätteroligt!
Vi har varit ner på stan en sväng och hälsat på lite vänner och på jobbet, innan vi gick hem och jag sov. I 3 h. Igårkväll när jag hade somnat 22.30 så vaknade jag kl 01.00 och trodde att det var morgon. Så det kommer ta ett par dagar innan jetlagen är över!

Hursomhelst, jag befinner mig i Västerås i ca 2 månader innan tillbakafärd till SB, som jag förövrigt saknar något otroligt redan efter 1 dygn. 

Bloggen kommer jag att lägga på is under min period i Sverige, det känns som att denna blogg är tillägnad mitt liv i Californien och inte i Västerås. 
Jag börjar jobba 5 juni, så dessa 10 dagar har jag tänkt hälsa på alla jag vill träffa och förhoppningsvis kunna njuta av svensk sommarvärme.


Taxiresan till hotellet i LA där vi bodde natten innan vi flög


Jag har verkligen njutit av att få skriva av mig i denna blogg och jag satt och läste igenom den och alla minnen medans jag väntade på mitt flyg på LAX. Jag är så glad att jag har skrivit som en liten dagbok. Tack alla ni som läst och följt mig, jag kommer tillbaka i början av augusti och kommer att blogga ifrån SB igen! 


Här är bilden från hotellet innan jag åkte den 4 jan, och bilden jag tog på hotellet innan jag åkte hem i torsdags. Samma väskor, samma tjej, men men med nytt innehåll, både i väskorna och i tjejen.

Kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar