torsdag 10 maj 2012

spontanitet




Igår låg jag ett par timmar på stranden innan mina två sista lektioner. Nästa vecka är bara finals, och det är oral exams, vi har fått det skriftliga att skriva hemma, så det är skönt!
Jag njuter av den sista tiden innan alla åker hem, vi har 2 veckor kvar tillsammans. Så nu ska vi leva lite som att morgondagen inte existerar. Igår tex började jag och sanna dricka vin efter att jj smsade att dom drack nere i brezza. Efter som jag har bangat så många gånger så fick jag med mig sanna dit, och de va en skön kväll med amerikaner och beerpong. 
Idag skulle jag ligga på stranden men vädret svek mig, så jag har faktiskt inte gjort något alls idag. Jag ska städa lite idag eftersom Filippa får besök av två vänner i helgen. 
Ikväll ska vi ut och dricka drinkar och kommer troligtvis hamna på savoy eller eos eller nåt.


Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar