onsdag 9 maj 2012

Alltid samma sak..



Varför är det alltid så att man börjar ungås med fler klasskompisar och människor överlag när terminen är slut?! Samma sak på gymnasiet, när man gått tillsammans i 3 år och knappt pratat med varandra, så får man en sån sammanhållning sista månaden! Jag tycker det är tråkigt. För nu har jag massor med saker jag vill göra, men det får bli nästa termin! Jag längtar jättemycket till augusti nu. Förhoppningsvis så finns det tillräckligt med pengar för att kunna åka tillbaka tidigt i augusti och ha semester här innan skolan drar igång.
Imorgon är jag ledig igen och ska ta mig till butterfly beach, som ska vara fint. Det blir en långpromenad dit sen strandhäng hela dagen. På kvällen ska jag och Jeanette sätta oss och ta en drink och fira in helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar