tisdag 1 maj 2012

galna drömmar


Imorse vaknade jag och har nog drömt i särklass dom sjukaste drömmarna någonsin. Jag drömde att jag var ett lik som skulle ligga i ett förråd tillsammans med 20 andra lik, men min pappa räddade mig ur förrådet och så blev jag levande. Vägg i vägg med lik förrådet så låg min mammas lyxiga hotellrum, för det var fest för mammas födelsedag på ett fint hotell, (det var därför pappa räddade mig från förrådet) Jag var ju tvungen att fräscha upp mig innan festen och var då tvungen att gå in i mammas hotellrum som låg vägg i vägg med mina gamla lik polare. Dom såg mig då genom ett galler och dom sträckte ut deras armar efter mig och var så arga för att jag hade blivit rädddad. Jag tog mig iaf förbi dom och skulle sminka mig, men hur mycket jag än försökte så fick jag inte upp mina ögonlock så jag kunde se mig själv. Helt omöjligt. Jag kunde inte ens dra upp dom med fingertopparna,.. usch, det var en obehaglig dröm.

Dags för engelska idag och sen ska jag ner på farmersmarket och strosa. Det är jättedåligt väder i SB btw.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar