onsdag 2 maj 2012

6 days off

Eftersom jag lämnade in in färdiga portfolio igår på engelskan, så har jag inga mer lektioner på tisdagar och torsdagar. Plus att på måndag är jag ledig eftersom timmarna möttes från fashion showen. Så jag har 2 lektioner idag sen är jag ledig fram till nästa onsdag! Helt galet. Så jag ber vädergudarna om bra väder så denna solbränna kan hållas uppe.
Imorse var jag ute och gick 80 min i ett mulet SB, men nu ser det ut att spricka upp faktiskt.
Och mina crazy dreams fortsätter. Inatt drömde jag att jag hade på mig en enorm stor peruk som var ljusgrå och svar och helt ruffsig. När mina roomies kom hem så ville jag inte att dom skulle se den, så jag slängde ner den i toaletten. Försökte spola men det gick ju knappast för den peruken fyllde hela toaletten.
Ja, vad ska man säga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar