fredag 4 maj 2012

Nu får det vara nog

Igår skulle ha varit perfekt, om det inte hade varit för den sista rom och colan på tonic som var totalt onödig och som gjorde kvällen lite suddig.
Torsdagen började superbra med ett besök hos Pete, min nya favorit frisör som fixade mitt hår! Så nu känner jag igen mig själv igen. Sen gick jag och shoppade lite, såklart, innan jag mötte Jeanette, en jätte gullig tjej som är 85a, som jag! Visst är det helt fantastiskt. Vi hade mycket gemensamt och har båda föräldrar med lägenhet i Cannes! Jätteroligt.
Kvällen sen, så gick jag Sanna Clara och Filippa och åt på sandbar och drack vidare sen med the boys.
Sen befann jag mig på Tonic en kortis också innan hemgång.
Idag mår jag som jag förtjänar men lyckades ändå ligga på stranden i 3 h. Så nu får det vara nog, från och med nu ska jag dricka vatten på helgerna. Eller ja, imorgon är det cinco de mayo då man firar mexikanarna. Så det är stor fest i IV. Och justdet, imorgon är jag ju bjuden på poolparty i montecito, så en och annan drink kanske slinker ner.




Trevligt Kim!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar