torsdag 30 augusti 2012

weekend


Nu har första skolveckan gått, och det känns jättebra! Bra klasser, bra grupper i klasserna och ändå helt ok schema, jag är ju faktiskt ledig fredagar! Och nu på måndag är det ju somsagt laborday så vi är lediga 4 dagar nu, heeelt ok i denna tropiska värme vi "lider av" nu i SB.

Jag sitter just nu ombytt och färdig för en mysig middag på en sushi restaurang med min älskade Sanna.  Ser fram emot denna kväll.
Imorgon är det hennes födelsedag också, så det måste vi fira. Plus att det är premiärmatch för det amerikanska fotbollslaget Vaqueros på hemmaplan, så det ska bli riktigt kul!
Lördag sen så lutar det åt crazy collageparty i IV...däremellan så kommer det bli en del poolhäng och plugg också.
Det känns som att jag äntligen har landat här i SB igen, jag måste erkänna att jag hade en tyst kris inombords till en början men nu är jag tillbaka i rätt sinnesstämning och jag ÄLSKAR denhär staden och jag kommer alltid att värdesätta 2012 som mitt bästa år hittills i livet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar