måndag 20 augusti 2012

Nystart varje dag

I skrivande stund sitter jag på ett hostel vid tågstationen i SB. Vi ska bo här i 2 nätter innan vår nyckel kommer på onsdag, till vårt fina hus.
Vi flyttade hit imorse då vi checkade ut från vårat hotell där vi bott 2 nätter. Jag får massor av flashbacks från vårat hostellande i Australien.
Idag har vi varit på banken, ätit, legat på stranden och nu sitter vi här. Vi ska precis gå in till dom gemensamma duscharna och duscha..de känns sådääär. Jag sa att de känns som vi lever i misär, men då sa eddie åt mig att ge mig. Så istället så är jag tacksam för att vi har tak över huvudet!

Varje dag är en ny chans att ta vara på dagen och imorgon är det min födelsedag! Så vi har bestämt att vi ska göra imorgon till den mysigaste dagen någonsin.

Nu väntar dendär duschen och sen ska vi ner till state och fika på starbucks.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar