onsdag 22 augusti 2012

Trubbel i paradiset

Då vårat boende nu har strulat sig, så är jag och Filippa i full gång att hitta något nytt. Så idag kl 10 ska vi möta en kvinna som har ett lägenhetskomplex uppe på state street där det finns lediga lägenheter.
Nu är vi uppe med tuppen för att hinna äta frukost och flytta ut innan vi ska möta henne.

Annars så blev det ju en lite speciell födelsedag, i och med att vi var tvugna att börja leta boende igen, Men den började riktigt bra då jag och Filippa var ute och gick en PW på morgonen och sen tog hon in mig på en överrraskningsfrukost på Eladio´s där dom har helt underbar frukost. Och så kom Sanna också! Så dom hade planerat lite i smyg och jag blev så glad.  Sen fick jag en timmes massage på presentkort av Filippa och det var precis vad jag behövde!
Så den massagen gick vi och tog efter lunch igår. På eftermiddagen kom Eddie och Kim in också med ett presentkort från Victoria Secret som var ifrån dom två och chris också, och då blev jag hur glad som helst! Dom vet vad jag vill ha.

Hörs snart igen, och då kommer de vara ifrån vårat nya boende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar