söndag 26 augusti 2012

Dagen innan allting drar igång!

Idag är det söndag och det är dagen innan höst terminen drar igång. Det känns så himla kul och spännande att börja skolan imorgon. Jag ser fram emot allting jag kommer att lära mig och alla nya människor jag kommer att lära känna. Det ska bli skönt också att komma in i en veckorutin också som sagt, jag behöver det. 

Vi har även kommit in i våran riktiga lägenhet i villa flores och vi älskar den! Det känns redan som hemma efter bara en natt. Vi kommer att trivas riktigt bra.
Igår kom vi också in på att vi  faktiskt bara är här 3 1/2 mån till nu och att det verkligen gäller att ta vara på alla dagar för att denhär tiden kommer aldrig mer igen. Vi lever och bor i Californien just NU, och det är i nuet vi måste leva.
Vi var förresten ute igår, på sandbar och tonic. Jag var väldigt lugn, nykter och trött, men det lustiga var att jag var den som mådde sämst imorse under frukosten på andersens.

Sitter just nu på starbuks förresten för internet kommer nog igång ikväll hemma, och då kan jag börja skypa med er alla hemma.
Imorgon är första lektionen e-commerce med min favoritlärare Julie Brown, det ska bli kul att se henne igen!

 lite bilder från torsdagen på Joe´s








 min favorit på andersens, äggvita, svamp och kalkon, plus färsk frukt



våran pool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar