lördag 27 april 2013

It's time..

Nu är det dags att släppa det förflutna på riktigt. Jag måste fokusera på vad jag vill, och jag gjorde det jag gjorde utav en anledning; Jag Vill Inte Längre.

Jag kan inte fortsätta att försöka försvara mina actions och sugercoda dom, utan jag måste vara ärlig mot mig själv och mot dig. Du måste släppa mig. På riktigt, och för gott. För min och för din skull. Och jag tror verkligen att vi har en så pass stark vänskap som kommer att hålla, den behöver bara vila ett par månader.

Den 23 mars vaknade jag och hade min vanliga morgon ångest när jag öppnade mitt kylskåp och tog fram ett nytt paket björnbär, som jag gör varje morgon, och som jag gjort i 3 månader. Det som hände var att överst i paketet så låg ett siamesiskt tvilling björnbär som var format som en perfekt hjärta.
Här har ni en tjej som tror på tecken och vad som hände efter att jag fick det björnbäret är en rolig historia..

En rolig nyhet är också att mina 2 nya roomies är klara, så jag kommer att ha kvar ett rum här i min nuvarande lägenhet medans jag jobbar i Sverige, sen åker jag tillbaka i början av augusti och njuter av ledighet och värme innan skolan börjar i slutet av augusti.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar