söndag 14 april 2013

Easy come easy go

Eller tvärtom, hard to get, hard to let go?

Jag sitter här hemma vid min lilla skrivbord med tända ljus och har precis haft Elvira här. Vi har registrerat våra Coachella armband och planerat lite. Sjukt att vi faktiskt ska åka på torsdag. Sjukt hur snabbt tiden går! Om mindre än 7 veckor är jag i Sverige igen och ska försöka hålla ut i 2 månader innan jag är tillbaka här igen. Nej, det lät inge bra, jag ser såklart fram emot att träffa alla hemma! Jag saknar er.

Helgen då, torsdagen började med morgan/äppeljuice med Elvira här hemma innan sandbar och margaritas. Mötte upp några på Joes och drog vidare till Tonic. Jag var inte speciellt taggad, på grund av några olika orsaker, varav en var att jag skulle upp och jobba dagen efter kl 8.30 am. Så, efter en 3 h sömn och ännu ett besök på santa barbaras flygplats gick jag till jobbet och gjorde inte direkt mitt bästa. Trött och förvirrad Malena.

Nu ska jag se till att få mina uppgifter gjorda innan denna skolvecka drar igång.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar