fredag 5 april 2013

Yesterdays


Helgen började igår med ett besök på DNA för att kolla på lite konst och dricka rödvin, för att sen åka och förfesta DT med tv-spel och ölspel haha. Vidare till Tonic som var super crowded, så vi var bara där en kort stund innan vi drog vidare till en annan bar.  En väldigt random, jätterolig torsdag kväll.
Jag vill inte att Mathilda ska lämna mig. Vi har bara ikväll och imorgon kvar innan hon åker tillbaka till London, och jag blir kvar här i ca 8 veckor till innan jag åker hem.

Jag ska försöka ha denna lägenheten kvar över sommaren förresten, och söker nu 2 st rumskompisar som kan tänka sig att dela ett stort rum med varandra här på oceano. 600 dollar var. Så vet ni någon, eller om du själv behöver, skriv till mig på facebook. 
Jag kommer att vara hemma juni och juli och åka tillbaka i början av augusti.

Just nu ligger Mathilda och sover, vilket jag också borde göra med tanke på att jag sovit ca 3 h inatt, men jag har för mycket i huvudet för att kunna somna, så jag ska gå ner DT och gå till banken och fixa lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar