lördag 5 januari 2013

I love me


Jag är hög på tanken av allt som kommer att ske dethär året. Jag ska fixa klart denhär utbildningen jag nu drar igång i SB till nästa jul, och under samma period ska jag träffa massor utav nya kontakter och ta vara på varenda en som jag redan har. Jag har fått frågan om ett fotojobb här hemma,och jag har förfrågan om att ev göra en photoshoot för ett företag i SB, som jag ska gå in och träffa när jag är tillbaka, och så ska jag söka ett internship för att få prata språket ännu mer och så ska jag fortsätta att leva sunt och träna 5-6 dagar i veckan.
Så ikväll är min sista "ätardag" med svenskt godis, innan jag lägger mig i stenhård träning igen.

2012 var det bästa året i mitt liv, men 2012 kommer att bli bättre! Californien är där jag vill vara. Jag visste det när jag var där, men jag var osäker på om jag skulle känna så även när jag kom hem till Sverige, och tro mig, nu känner jag det mer än någonsin! Nästa fredag sätter jag mig på planet till LA för 3e gången i mitt liv och denhär gången vet jag inte när jag kommer hem.

Jag vet att jag har sagt det förr, men jag måste säga det igen; Är du inte nöjd med ditt liv, ÄNDRA DET! Det är aldrig försent att följa sina drömmar.
Jag älskar mitt liv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar